آسپرین و امید به تداوم توفیق سریال سازان در شبکه خانگی

مجموعه: فیلم و سریال
به این مطلب امتیاز دهید

 

  • آسپرین و امید به تداوم توفیق سریال سازان در شبکه خانگی
  •  

    آسپرین و امید به تداوم توفیق سریال سازان در شبکه خانگی

    البرز کوشیار – نگاهی به سریال معمایی جدید فرهاد نجفی

    آسپرین و امید به تداوم توفیق سریال سازان در شبکه ویدیویی خانگی

     

     

     

    حضور رو به ازدیاد مجموعه سازان تلویزیون در شبکه نمایش خانگی و رویکرد مشتاقانه مردم به محصولات ویدیویی در کنار ریزش روز افزون مخاطبان سدا و سیما نشان از تغییرات اساسی ذایقه آنان دارد. حالا دیگر با گسترش زمینه تولید و توزیع یا پخش اثار نمایشی، بینندگان دیگر صرفا پایبند یک رسانه نیستند و به راحتی می توانند برنامه های نمایشی یا غیر نمایشی مورد علاقه خود را در بازار قانونی بیابند.

     

    حال بماند که در بازارهای زیرزمینی نیز فیلم ها و سریال های روز جهان در دسترس مردم قرار دارند. در این شرایط وقتی مردم برای خرید آثار شبکه ویدیویی دست به جیب می شوند و دی وی دی های انها را تهیه می کنند، می توان با اطمینان از کیفیت نسبتا مطلوب این آثار و هنر سازندگان داخلی آنها سخن گفت.

     

    پس از توفیق سریال هایی نظیر «شاهگوش» ، «دندون طلا» ، «شهرزاد» و … که همگی از تولیدات برنامه سازان تلویزیون در شبکه نمایش خانگی هستند، حالا محصول جدیدی آمده تا این موفقیت را ادامه دهد. سریال آسپرین به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد نجفی که تاکنون تنها دو قسمت از آن وارد شبکه ویدیویی شده، در همین دو بخش نشان داده که نه تنها هیچ شباهتی با تولیدات تلویزیون ندارد،بلکه با نگاهی به جریان روز سریال سازی در دنیا،تلاش کرده تکنیکهای جذابی را برای روایت داستانی با مولفه های ایرانی روایت کند.

     

    به ویژه اینکه بدانیم ژانر معمایی در ایران کمتر مورد توجه فیلمسازان قرار گرفته و همچنان نمونه های جذاب محدودی را می توان برای آن مثال زد. نجفی که با ساخت فیلم «حرکت اول» و سریال «ماتادور» نشان داد شناخت درستی از ژانرهای پلیسی معمایی و فضای اثار اکشن دارد،این بار در «آسپرین» دست به یک ریسک بزرگ زده است.

     

    او بدون توجه به تجربه های موفق و ممتد شبکه ویدیویی در ساخت سریال های عاشقانه، در صدد برآمده با مهندسی سلیقه مردم، ضمن پر کردن خلا تولید آثار دیدنی اکشن و معمایی ،چه در تلویزیون ،سینما یا همین شبکه ویدیویی، نوع جدیدی از سریال سازی را در شبکه نمایش خانگی به عنوان رسانه ای برآمده از سرمایه بخش خصوصی بنیانگذاری کند.

     

    «آسپرین» در یک اتمسفر مبهم و پراسترس آغاز می شود و فیلمساز آرام آرام با معرفی کاراکترهایی به موازات یکدیگر تلاش می کند کنجکاوی تماشاگر را نسبت به نحوه مناسبات و روابط این افراد با هم برانگیزد. در سویی شاهد مکالمه چند نگهبان مسلح خودروی حمل پول هستیم و در سوی دیگر شخصیت اصلی را داریم که تحت معالجات و آزمایش های مشکوک دانشمندی بدطینت قرار دارد.

     

    در آن بخش که نگهبانان مسلح خودروی حمل پول جای دارند،سازندگان با استفاده از نوعی دیالوگ نویسی شوخ و شنگ و پینگ پونگی فضای ذهنی تماشاگر را برای استقبال از بحرانی آزار دهنده در سوی دیگر قصه و نیز قسمت دوم سریال آماده می کنند.استفاده از الفاظی که نشانگر جایگاه اجتماعی نگهبانان داستان است، ضمن ایجاد گونه ای از کمدی که در مرز وحشت جای دارد،آرام آرام بستر را برای بروز یک تشنج فراهم می کند.

     

    این بخش از قصه که به شدت از حیث جذابیت درام و فرم، پتانسیل تبدیل به یک فیلم مستقل را داراست،چنان ریتم و ساختار دقیق و حساب شده ای دارد که نشان می دهد سازندگان با هوشمندی از آن برای زدن سیلی اول به صورت تماشاگرشان بهره برده اند.اینجا دیگر تلویزیون یا حتی سینما نیست که تماشاگر مجبور به تماشا شود یا امکان پس گرفتن بلیت خود را داشته باشد،بلکه فیلمساز باید چنان با قدرتی تماشاگر را حفظ کند که برای خرید دی وی دی های بعدی آماده و مشتاق شود.

     

    اتفاقی که در شبکه ویدیویی جزو ابزار لاینفک بازگشت سرمایه و ادامه حیات است. نکته ای که مسوولان این شبکه و برنامه سازان آن اخیرا به خوبی آنرا دریافته اند. در کنار مصالح داستانی بکر و کمتر دیده شده،«آسپرین» از حیث ساختار،تصویربرداری و تدوین نیز تا اینجا حساب شده عمل کرده و کاملا متفاوت از محصولات نمایشی تکراری و کلیشه ای است. حتی بخشهای کروماکی سریال نیز به وضوح از لحاظ کیفی متفاوت از مجموعه های تلویزیون هستند و امکان تشخیص آنها دست کم برای مخاطب عادی و غیرمتخصص دشوار است.

     

    استفاده از یک بازیگر خارجی به نام ایزابلا پیکیونی بازیگر زن ایتالیایی در کنار ترکیب متنوعی از بازیگران ایرانی در آسپرین نیز از جمله موارد قابل اشاره کار است که نشان می دهد سازندگان در کنار بازار ایران،به بازارهای جهانی نیز برای معرفی شاخصه های صنعت فیلمسازی در کشورمان و رشد چشمگیر آن چشم دوخته اند.

     

    «آسپرین» هنوز در ابتدای راه است و مسیر سختی را برای حفظ مخاطبان سخت پسند خود در پیش دارد،اما اخباری که از فروش قابل توجه دی وی دی های اول و دوم آن در دو هفته گذشته شنیده می شود، امید به توفیق آن و در نتیجه تداوم عنایت مردم به شبکه نمایش خانگی را بیشتر می کند. نکته ای که همچون فروش خیره کننده فیلمهای در سینماها، برای همه علاقه مندان به هنر و فرهنگ این مرز و بوم خوشحال کننده و نویدبخش است.

      

     

     

    دانلود سریال جدید آسپرین

     

     

     

     


    http://www.cooldownload.ir/سریال-آسپرین-البرز-کوشیار.html

    کلمات کلیدی : ' ', ، ،سینما ،چه آثار آرام آزار آزمایش آسپرین آسپرینو آغاز آماده آمده آن آنان آنرا آنها ابتدای ابزار اتفاقی اتمسفر اثار اجتماعی اخباری اخیرا ادامه از ازدیاد اساسی است است، استحتی استفاده استقبال اشاره اصلی اطمینان افراد افزون البرز الفاظی امکان امید اند انداینجا انها او اول اکشن ای ایتالیایی ایجاد ایران ایران،به ایرانی ایزابلا این اینجا اینکه با بار بازار بازارهای بازگشت بازیگر بازیگران باشد،بلکه باید بحرانی بخش بخشهای بدانیم بدطینت بدون برآمده برانگیزد برای برده برنامه بروز بزرگ بستر بعدی بلیت بماند بنیانگذاری به بهره بوم بکر بیابند بیشتر بینندگان تا تاکنون تبدیل تجربه تحت تداوم تدوین ترکیب تشخیص تشنج تغییرات تلاش تلویزیون تماشا تماشاگر تماشاگرشان تنها تهیه توان توانند توجه توزیع توفیق تولید تولیدات تکراری تکنیکهای جای جایگاه جدید جدیدی جذاب جذابی جذابیت جریان جزو جمله جهان جهانی جیب حال حالا حتی حرکت حساب حضور حفظ حمل حیات حیث خارجی خانگی خرید خصوصی خلا خوبی خود خودروی خوشحال خیره داخلی داد داده داراست،چنان دارد دارد،آرام دارد،اما دارد،این دارند دارند،سازندگان داریم داستان داستانی داشته دانشمندی دانلود در درام درستی دریافته دست دسترس دشوار دقیق دندون دنیا،تلاش دهد دهنده دو دوخته دوم دی دیالوگ دیدنی دیده دیگر ذایقه ذهنی را راحتی راه رسانه رشد رو روابط روایت روز رویکرد ریتم ریزش ریسک زد زدن زده زمینه زن زیرزمینی ساخت ساختار ساختار،تصویربرداری سازان سازندگان سازی سخت سختی سخن سدا سرمایه سریال سریالآسپرینالبرزکوشیارسریالآسپرینالبرزکوشیار سلیقه سوی سویی سیلی سیما سینما سینماها، شاخصه شاهد شاهگوش شباهتی شبکه شخصیت شدت شده شده، شده،آسپرین شرایط شناخت شنگ شنیده شهرزاد شوخ شود شود، شوند صدد صرفا صنعت صورت ضمن طلا عادی عاشقانه، علاقه عمل عنایت عنوان غیر غیرمتخصص فراهم فرم، فرهاد فرهنگ فروش فضای فیلم فیلمساز فیلمسازان فیلمسازی فیلمهای قابل قانونی قدرتی قرار قسمت قصه لاینفک لحاظ ماتادور مبهم متفاوت متنوعی مثال مجبور مجموعه محدودی محصول محصولات مخاطب مخاطبان مردم مردم، مرز مستقل مسلح مسوولان مسیر مشتاق مشتاقانه مشکوک مصالح مطلوب معالجات معرفی معمایی ممتد مناسبات مندان مهندسی موارد موازات مورد موفق موفقیت مولفه مکالمه می نام نتیجه نجفی نحوه ندارد،بلکه نسبت نسبتا نشان نشانگر نظیر نمایش نمایشی نمایشی، نمونه نه نوع نوعی نویدبخش نویسی نکته نگاهی نگهبان نگهبانان نیز نیست نیستند ها های هایی هستند هستند، هستیم هفته هم همه همچنان همچون همگی همین هنر هنوز هوشمندی هیچ و وارد وحشت وضوح وقتی وی ویدیویی ویدیویی، ویژه پایبند پتانسیل پخش پر پراسترس پس پسند پلیسی پول پونگی پیش پینگ پیکیونی چشم چشمگیر چنان چند ژانر ژانرهای کار کاراکترهایی کارگردانی کاملا کردن کرده کروماکی کشورمان کلیشه کم کمتر کمدی کنار کنجکاوی کند کنند، کننداستفاده کننده کنندگی که کوشیار کیفی کیفیت گذشته گرفتن گرفته گسترش گفت گونه یا یک یکدیگر

     

    

    شعر نو

    منوچهر هادی کنار همسرش یکتا ناصر

    متن دعای فرج با معنی

    دانلود بازی Dead Age

    شکستن قولنج

    

    فال انبیای الهی

  • دانلود فیلم | دانلود سریال
  •  

    در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :